ماجراهای اکبر آقا رحیمی

خرید بک لینک

گروه کشت و صنعت دبش با برند تجاری «چای دبش» یک سازمان یا نظام اقتصادی خانوادگی و موروثی می باشد که توسط یک خانواده ثروتمند اداره میشود و اکبر رحیمی درآباد مدیرعامل آن است. او از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ (در قالب واردات چای و ماشین آلات پیشرفته چاپ و بسته بندی) معادل ۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون دلار از دولت ارز دریافت کرد، که از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون دلار آن از ارز نیمایی تامین شده برای ماشین آلات و مابقی آن برای واردات چای بوده است. وی علاوه بر بالا کشیدن دلارهای نفتی، دست به خلاف های دیگری مثل صدور چای انبار شده و فساد به خارج و مخلوط کردن آن با چای تازه همراه با افزودن رنگ و اسانس (عطرمایه)، و سپس ورود دوباره آن به کشور و فروختن چای نیمه فاسد به نام چای وارداتی به قیمت گران، می زد. البته در صورت محاکمه شرعی و قانونی چنین شخصی، حداقل حکمش اعدام خواهد بود.

شهر باران ...

ما را در سایت شهر باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت: 15:13

صفحه بندی