
در اربعین حسینی سال 1397ش./ 1440ق. پرچم امام علی بن موسی الرضا (ع) توسط عده ای از خادمان آن حضرت به کربلا معلا برده و به رویت و دیده بوسی پیروان مذهب اثنی عشری رسید.
این پرچم در آخر همین ماه به مشهد مقدس برگردانیده و در سال روز شهادت آن امام همام در منزل یکی از همسایگان و آشنایان بر روی دیده گذاشته و بوسیده شد.
شهر باران ...ما را در سایت شهر باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 304