اینکه ما برای مسئول بالاتر از خود تکلیف معین کنیم، کار پسندیده ای نیست؛ زیرا علاوه بر اینکه داخل در محدوده کارمان نمی باشد، نفس این عمل موجب انجام ندادن وظایفی است که مسئولیت آن را بر عهده گرفته ایم.
آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده اصلاح طلب شهرستان رشت در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در انتخابات ۹۶ بوده و همچنین نیابت رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی را نیز بر عهده دارد؛ در جدیدترین افاضات خود برای مقام معظم رهبری تعیین تکلیف کرده و گفته است:
«با توجه به اثبات تخلفات آقای احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم، لازم است وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود و پرونده اش به دادگاه برود تا تکلیف تخلفات و متخلفان روشن شود. البته بنده قاضی نیستم و ...».
صاحب این مقال قصد طرفداری از شخص و یا اشخاص خاصی را ندارد، اما استنباط او این است که از این کلمات بوی کینه توزی می آید که آن نیز خلاف اخلاق اسلامی بوده و در شان نماینده مردم فرهیخته یک شهرستان نیست. علاوه بر این؛ صدر و ذیل کلام این آقا با یکدیگر در تناقض است، زیرا وی از یک طرف می گوید من قاضی نیستم، و از طرف دیگر حکم به اخراج یک نفر می کند.
چه خوب است که جناب آقای جعفرزاده توجه داشته باشد که وقتی مردم شریف شهرستان رشت او را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده اند، مقصودشان بیان و حل مشکلات آنان که کم هم نیستند، در سطح کلان کشوری بوده است، نه وارد شدن در باند بازی های سیاسی و مچ گیری افراد. برای جلوگیری از تخلفات سیاستمداران، قانون راهش را معین کرده است و نیازی به دخالت دیگران نیست.

ما را در سایت شهر باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 320